منتدي الشبح

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي الشبح

منتدي الشبح

مرحبا بيكم فى منتديات شبح للدخول للصفحه الرئسيه اظغط هنا
للتحدث مع مدير الموقع عن طريق الاميلات الظاهرة امامكم hakro0@yahoo.com ولكم جزٍِيل الشكـــر hakro0@hotmail.com

4 مشترك

بـخـيـل قــوى

????
    زائر

بـخـيـل قــوى Empty بـخـيـل قــوى

مُساهمة من طرف ???? الأحد يوليو 19, 2009 6:23 am

مرة واحد بخيل قوى مراته كانت ميته وكان عنده ابن واحد بس فكان كل يوم خميس وهو راجع من شغله يجيب فرخة ويأكل هو وابنه وفى يوم جه من الشغل ومعاه الفرخة وقام عملها وحط الطبيلة وقعد يأكل هو ابنه المهم قبل ما يأكلو الراجل بيقول لابنه قوم يا بنى اقفل الباب الواد رد عليه قاله ماتخافش يا بابا ماحدش هايجى يأكل معانا يا بنى بس قوم اقفل الباب قاله يا بابا دة انت بخيل اوى ماتخافش ماحدش هايجى يأكل معانا يا حبيبى قوم اقفل الباب قاله يا بابا الساعة 2 الظهر مين اللى هايعدى دلوقتى ماتخفش بقة المهم الراجل لسة بيقول بسم الله واحد عدى من قدام باب البيت بيقول السلام عليكم جه الواد قام رادد عليه وعليكم السلام اتفضل دخل الراجل وقعد معاهم على الطبيلة ومد ايده وبص للراجل وبيقوله والله انا ليا نصيب أكل معاكم قاله لا دة مش نصيب دة علشان كسل ابن الوسخة اللى قاعد دة
    love for ever

بـخـيـل قــوى Empty رد: بـخـيـل قــوى

مُساهمة من طرف love for ever الأربعاء يوليو 22, 2009 4:35 pm

هههههههههههههههههههههه والله جامده
    ????
    زائر

بـخـيـل قــوى Empty تسلم

مُساهمة من طرف ???? السبت يوليو 25, 2009 8:45 am

love for ever تسلم على ردك الجميل والقادم احسن أنشاء الله
    admin
    admin
    مدير موقع
    مدير موقع

مُساهمة من طرف admin السبت يوليو 25, 2009 5:17 pm

جامددددددددددده اوووووووووي يا حبي Smile
    عايش بقالى كتير

مُساهمة من طرف عايش بقالى كتير الأربعاء يوليو 29, 2009 6:02 pm

confused ياأخ ماندو النكته جميله جدا بس انت بوختها أوى ف الاخر عشان كتبت كلام موش كويس خالص انت كنت ممكن تقلل من الشتيمه لكن انت ضربت الضربه و ايه انا كنت ممكن أمسح لك النكته دى لكن انا بعرفك ازاى تتعامل بعد كده ازاى أوك ياماندو .
    ????
    زائر

مُساهمة من طرف ???? الأحد أغسطس 02, 2009 6:11 am

شكلك كدة بجد واد سأيل وانا لسانى هربان منى وياريت ماتردليش على مواضيع تانى ماشى يا عايش وبعدين لما انت عايش بقالك كتير ما ماوتش ليه عمتا الله يرحمك يا كابتن
    كريستيــانو رونالدو

بـخـيـل قــوى Empty فرحة الصحاب تالت يوم العيد الباشا مااندو

مُساهمة من طرف كريستيــانو رونالدو الإثنين أغسطس 03, 2009 6:06 pm

ماندو ماندو ماندو ماااااااااندو الصحاب الصحاب احنا الصحاب يا عمنا ولازم تصحى ليناا ولا عايش بقالللللللللك كتير ولا ميت من سعتين انت يا ماندو شااب برنس وموضيعك كلها فالجووووووووون لكن عايش بقالو كتير دة انا شكلى هشطب اسمة من سجلات مخليق ربنا lol! lol! lol!
    عايش بقالى كتير

بـخـيـل قــوى Empty سبحان الله

مُساهمة من طرف عايش بقالى كتير الجمعة أغسطس 07, 2009 10:31 am

سبحان الله فعلا على نعمه العقل يعنى ماسكين مشرفين ف منتدى ومش عارفين تكتبوا وبتقلوا ادبكم على ولا واحد ظريف بيقلى متردليش على اى موضوع تانى والله العظيم انت غبى مردش ازاى وانا مشرف والله العظيم دا اللى اداكوا العضويه دى ظلمكوا وظلمنا جميعا شوى اطفال تفاهات مش عارفين يكتبوا لسه بيتعلموا

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 18, 2024 4:18 am