منتدي الشبح

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي الشبح

منتدي الشبح

مرحبا بيكم فى منتديات شبح للدخول للصفحه الرئسيه اظغط هنا
للتحدث مع مدير الموقع عن طريق الاميلات الظاهرة امامكم hakro0@yahoo.com ولكم جزٍِيل الشكـــر hakro0@hotmail.com

2 مشترك

محدش يقولى قديمه

عايش بقالى كتير

محدش يقولى قديمه Empty محدش يقولى قديمه

مُساهمة من طرف عايش بقالى كتير الخميس يوليو 30, 2009 4:08 am

[b] مره واحد محشش رايح يخطب اهل العروسه قالوا له الشقه عليك قالهم خلاص يبقى النسوان والبيرة عليكوا cherry
    كريستيــانو رونالدو

محدش يقولى قديمه Empty كريستيــانو رونالدو

مُساهمة من طرف كريستيــانو رونالدو السبت أغسطس 01, 2009 4:58 pm

واضح من اسلوبك يا عم عايش انت انك فلاح فاسلوب كلامك وبعدين دى نكتة قديمة ومحسسانى انك مبتعرفش تكتب فكك من الحوديت دى يا كتكوووت وروح موت خميس وجمعة هتصحى السبت كويس انا عمك كريستياانو رونالدو واسمى امير من شبرا الخيمة اسال عليا اى حد فالمنتدى متكبرهاش عليا تاانى علشان ممكن اشلفلك واقل منك واجعل منك فردة جزمة قديمة lol! lol!
    عايش بقالى كتير

محدش يقولى قديمه Empty ولا فيه ريحه الادب فى الكلام

مُساهمة من طرف عايش بقالى كتير السبت أغسطس 01, 2009 5:18 pm

اولا انت غلطت ازاى بتقلى تقل منى ثانيا انت طز فيك ولا تسوى عندى شئ ولا تهمنى بشئ ثالثا انا مش هعمل زيك فى اسلوك الهمجى ياهمجى وورابعا انا هعمل أحترام لصاحبى اللى جابنى ف المنتدى دا ومكنتش اعرف ان فيه ناس ما بتعرفش تتكلم خامسا روح شوف مين الفلاح الاصلى يلى بتتكلم عن الفلاحين شوف كلامك اللى كاتبه وشوف كده عارف تكتب ولا لا pirat وانا مش هنزل المنتدى تانى لأن ف ناس زيك لا هقول بقى فلاحين ولا حضر زى مااللى زيك بيقول كده لأن اللى بيقول كده اساسا بيبقى فلاح ومش عارف اللى فيها روح بقى عالج نفسك ف الكتابه ثانيا فى التعامل مع الناس يابو مخ صخير حلو التهزئ اللى بأاحترام دا لو عجبك أبعت لى رساله لانى مش هنزل ياحبيبى king

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 18, 2024 6:33 am